ACARA MEGNCM NYAWA HEHEHEHE


huhuhu.. nape tu.. sebnaye kitorg (aku.akk aku.adk aku.abg aku)... kitorg gi mndi air tejn kt kuala kubu baru... 
ni nk cite ni.. kt situ best air tenjn nye tpi ade satu pot yg palg best tpi kene rents 6 sungai yg ders... hehehe kt org pon ye la nk gi sane..  kitorg gi la restasi sungai tpi time tu ujn kt org gi je la tpi ade papn tnde ckp jngn mdi time ujn tpi kt situ rami org nk gi sane ktorg pon wt bodh je la x hiraukn papn tnde tu.. heheh tpi tu la degil kn sampai sungai yg ke 3 ktorg dh x leh nk lalu bab terlmpau deras... pastu pikr punya pika x jadi la nk ters kn then kitorg balk la tpi time nk sebrg sungai yg ke 2 tu  akk aku nk terhnyt aku pon pank la naseb baik time tu aku pgg tngn dia dia dh terapug2 ats air tu dah la ders aku pon tark la kuat2.... nseb baik la dapt tarik bab time tu sume org pegg tngn antra satu sama laen... huhu nsb baik la tpi satu beg ktorg yg akk aku pgg terleps kene hnyt hehehe,,, lastly smpai gk turn heheh tpi di sebb kn adk aku bawk beg baju kerg yg tok pakai nnti gi rentasi sugai tu huhu dah bash da sume baju... trpkse la ktorg paki baju bash tu huhu x gune tol,,, hehe.. paper pon best gk ar dapt pegalamn ni.... mase kt bawh tu ktorg ade sembg gn satu mmt tu dia dulu pnh gi naek dia cite la pegalamn dia dulu dia dh sampi ats tu time tu x ujn tpi time dia balk ujn lebt plk tu tpi time dia nk balk tu datg satu kepala air ala yg macm sunami tu yg air bnyk turn laju2.. ha so dai x leh redh sungi la sampai la kol 9 malm baru dai bolh bakl.. hehehe.., bahye gak...